איזה נשנושים בריאים כדאי להחזיק במגירה במשרד

נשנושים בריאים למשרד
נשנושים בריאים למשרד

איזה נשנושים בריאים כדאי להחזיק במגירה במשרד

מאוד קשה לשמור על אנרגיות לארוך כל יום העבודה, ואחרי ארוחת הצהריים פתאום מדגדג לו הצורך במשהו מתוק.

נשנושים בריאים למשרד

הנה כמה נשנושים בריאים שאתם יכולים לשמור במגירה ושיעזרו לכם להחזיר את האנרגיה לגוף:

  • שוקולד מריר – רצוי עם מוצקי קקאו של לפחות 70% אבל אם זה מריר לכם מדי גם 60% זה בסדר
  • אגוזים למיניהם – קשיו, אגוזי מלך, אגוזי ברזיל, שקדים וכו'. חשוב לאכול כמה ביום בלבד מכיוון שהם מכילים כמויות גדולות של שומן
  • פירות יבשים כגון: תמרים, חמוציות, אוכמניות. שימו לב לאכול מהם בבודדים מכיוון שהן מכילים המון סוכר והמון קלוריות
  • פרי שאתם אוהבים – תפוח עץ, אגס, אפרסק, בננה או כל פרי אחר שניתן לשמור במגירה
  • סילאן ללא סוכר/ דבש/ סירופ אגבה – בשילוב עם טחינה גולמית תקבלו מעין ממרח חלבה. כפית אחת על צנים ויש לכם אחלה של נשנוש בריא
לשתף את איזה נשנושים בריאים כדאי להחזיק במגירה במשרד עם חברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email
Share on print