4 טיפים להרזיה מהירה מאוד

טיפים להרזיה מהירה
טיפים להרזיה מהירה

4 טיפים להרזיה מהירה מאוד

הרזה מהירה אינה בריאה מהרבה סיבות כאשר הסיבה העיקרית ביניהם היא השינוי המהיר בהרגלי התזונה להם הגוף רגיל.

אולם לפעמים לקראת אירוע או סיבה אחרת אנחנו חייבים להוריד מהמשקל באופן מהיר.

חשוב לציין למרות הטיפים שנרשמים פה העדיפות האמיתית היא שמירה על משקל נכון לאורך זמן תוך כדי הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית מתונה.

4 טיפים להרזיה מהירה

ואחרי כל ההסתייגות להלן הטיפים:

  1. הוסיפו הליכה מתונה של שעה לסדרת היום שלכם הקפידו על הליכה אשר מתאימה לרמת הכושר הגופני שלכם על מנת למנוע פגיעות גופניות.
  2. הורידו מהתפריט מתוקים כולל פירות מתוקים אשר בתזונה נכונה מהווים חלק חשוב אולי אם אתם רוצים להוריד משקל ומהר הפירות המתוקים מכילים קלוריות מיותרות.
  3. הפחיתו את הפחמימות שאתם אוכלים לרמה מינמאלית שלא עולה על 100 גר' ביום תוך מתי עדיפות לפחמימות מורכבות בלבד.
  4. הוסיפו תרגילים לחיזוק שרירים בעצימות נמוכה (משקל נמוך עם חזרות מרובות )

למרות כל הטיפים הנ"ל חשוב לציין שהמשקל המקסימלי אותה ניתן להשיל משקלכם הינה עד 1.5 ק"ג לשבוע אם אתן מורידים ממשקלכם יותר כנראה שאתם קיצוניים מדי ויכולים לגרום לעצמכם נזק לטווח הארוך.

בנוסף תזונה ללא פחמימות לאורך זמן יכולה להזיק ולגרום למצבי רוח קיצוניים לכן אל תבצעו זאת יותר מ 3 שבועות

לשתף את 4 טיפים להרזיה מהירה מאוד עם חברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on email
Share on print